Obchodné podmienky

Platné obchodné podmienky e-shopu www.badboyshop.sk:

 

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci - spotrebiteľ zadaním záväznej objednávky v e-shope www.badboyshop.sk prevádzkovaného spoločnosťou Gold Corner s.r.o., so sídlom na adrese (neposielajte sem balíky) Brechtova 36/16, Brno 638 00, IČ 25527568, DIČ CZ25527568, potvrdzuje, že súhlasí s podmienkami dodania tovaru. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami a sú súčasne pre obe strany. Tieto obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. Všetky zmluvné vzťahy sa uzatvárajú v súlade s právnym poriadkom Českej republiky. Kupujúci je tiež dostatočne informovaný pred samotným objednáním o možnosti oboznámiť sa s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom a obchodnými podmienkami.

 

2) OBJEDNÁVANIE TOVARU

Kupujúci súhlasí s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady, ktoré vzniknú kupujúcemu pri použití prostriedkov diaľkovej komunikácie v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory) znáša kupujúci. Predmetom zmluvy je len tovar uvedený v kúpnej zmluve - objednávke. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kde kúpna zmluva následne vzniká v okamihu doručenia záväzného potvrdenia objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto momentu sú kupujúci a predávajúci vzájomné práva a povinnosti. Ponuka na predaj tovaru a ceny tovaru zostávajú v platnosti dovtedy, kým sú zobrazené vo webovom rozhraní internetového obchodu www.badboyshop.sk. Predávajúci je oprávnený v závislosti od charakteru objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho, aby požiadal o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne alebo telefonicky). Kupujúci preberá na seba na vedomie, že predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu najmä s osobami, ktoré predtým podstatne porušili kúpnu zmluvu vrátane obchodných podmienok. Kúpna zmluva a Obchodné podmienky sú vyhotovené v českom jazyku. Kúpna zmluva sa uzatvára uzatvára ve slovenskom jazyku. V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte na adrese info@badboyshop.sk.

 

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá okamžite. Potvrdenie objednávky vám bezodkladne zašleme e-mailom na adresu Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. O stave vašej objednávky a konečnom odoslaní zásielky budete tiež informovaní e-mailom. V prípade akýchkoľvek nejasností vás budeme samozrejme kontaktovať.

 

4) PLATBA A DOPRAVA

Prijímame platby bankovým prevodom a online kartou. 

Číslo nášho účtu: 2701524244/2010 ve FIO banke.

PRED ODOSLANÍM SI PROSÍM DÔKLADNE SKONTROLUJTE SPRÁVNÝ VARIABILNÝ SYMBOL!

Náš systém automaticky priraďuje platby k objednávkam na základe správnosti vyplnených údajov v platobnom príkaze. Ak máte pocit, že ste údaje zadali chybne zadané nesprávne, kontaktujte nás na e-mailovej adrese info@badboyshop.sk a Vašu platbu ručne vyhľadáme v našich účtoch.

Ak sa rozhodnete platiť bankovým prevodom, platba nám musí byť pripísaná najneskôr do 3 pracovných dní.

Ak ste do tejto doby nepreviedli sumu svojej objednávky a my sme nedostali žiadnu informácie o dôvode, vaša objednávka bude automaticky zrušená a tovar uvoľnený na na ďalší predaj. Naším cieľom je odoslať vašu objednávku najneskôr do 2 pracovných dní od prijatia platby. V prípade, že tovar už nie je na sklade, bezodkladne vás okamžite kontaktovať (e-mailom alebo telefonicky). V prípade, že vás nebude možné kontaktovať, vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku.

 

Pri použití darčekovej poukážky ako platby za objednávku sa hodnota poukážky nezapočítava do celkovej hodnoty objednávky na získanie dopravy zdarma. Hodnota darčekového poukazu nemožno uplatniť na vrátenie peňazí.

 

5) VÝMENA TOVARU

Vymeníme len kompletný tovar, bez známok používania, nepoškodený, v pôvodnom stavu s visačkami, doručený doporučenou poštou s vyplneným výmenným formulárom na adresu nášho showroomu: Bad Boy Shop, Strážovice 205, Strážovice 696 38, Česko.

 

6) VRÁTENIE TOVARU

V súlade s § 1829 ods. 1 nového Občianskeho zákonníka má kupujúci - spotrebiteľ právo na vrátenie tovaru v lehote 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť tovar bez uvedenia dôvodu. akejkoľvek sankcie.

Kupujúci-spotrebiteľ je povinný zaslať tovar doporučenou poštou na adresu Bad Boy Shop  Strážovice 205, Strážovice 696 38, Česko kompletný, vrátane príslušenstva, darčekov a pod. bez známok používania, nepoškodený, v pôvodnom obale a s visačkami, do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky kupujúcim.

V žiadnom prípade nie je možné tovar vrátiť poštou na dobierku. Každý takto vrátený tovar nebude predávajúcim akceptovaný.

Vrátený tovar musí byť v pôvodnom stave (nevypraté, nenosené oblečenie, nevyžehlený, nezapáchajúci parfumom ani ničím iným ) a označený originálnym identifikačným štítkom, ak ho výrobok obsahuje. Formulár musí byť tiež vyplnený Formulár na odstúpenie od zmluvy a priložiť ho k vráteniu tovaru alebo ho zaslať emailem na adresu info@badboyshop.sk

Ak bola objednávka zaplatená darčekovou kartou: príslušná suma bude vrátená vydaním novej darčekovej karty.

Ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší, ktorý ponúka predávajúci, predávajúci vráti kupujúcemu náklady na doručenie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu doručenia tovaru ponúkanému spôsobu doručenia.

Originálna krabica od topánok v žiadnom prípade neslúži ako poštový balík!

Kupujúci - spotrebiteľ berie na vedomie, že ak je vrátený tovar poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, má predávajúci voči kupujúcemu nárok na náhradu škody alebo právo vrátenie tovaru neprijať. Nárok na náhradu vzniknutej škody je Predávajúci oprávnený jednostranne započítať nárok kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Kupujúci zodpovedá za škody vzniknuté počas prepravy v dôsledku výberu nevhodného obalu, v takom prípade predávajúci vráti spotrebiteľovi kúpnu cenu zníženú o alebo si vyhradzuje právo vrátenie peňazí neprijať.

Ak sú tieto podmienky splnené a po doručení zásielky predávajúcemu, bude s kupujúcim vykonané finančné vyrovnanie podľa vzájomnej dohody. Náklady spojené s vrátením tovaru (najmä poštovné) znáša kupujúci. 

Vrátenie tovaru do e-shopu kompenzujeme vrátením kúpnej ceny podľa spôsobu platby objednávky: prevodom na bankový účet (bankový prevod) alebo vrátením peňazí prostredníctvom platobné brány (platba kartou, Apple Pay a Google Pay) do 14 dní od doručenia tovaru vráteného tovaru do nášho showroomu.

 

7) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Objednávku je možné bezplatne stornovať v e-shope www.badboyshop.cz do 12 hodín od objednania, ale len v prípade, že objednávka ešte nebola odoslaná. Objednávku je možné zrušiť prostredníctvom e-mailu info@badboyshop.sk.

 

8) REKLAMAČNÝ PORIADOK A PODMIENKY ZÁRUKY

Bad Boy Shop nezodpovedá za tovar poškodený počas prepravy. Pri prevzatí zásielky si dôkladne skontrolujte, či prepravný obal nie je poškodený, a prípadnú škodu reklamujte bezodkladne pri prevzatí zásielky u doručovateľa. Ak pri prevzatí zistíte poškodený obal alebo inú známku poškodenia zásielky, žiadajte od doručovateľa spísanie reklamačného protokolu o poškodení zásielky. Poškodenú zásielku kupujúci nemusí prevziať. Tento dôvod je potrebné uviesť v reklamačnom protokole.

Všetok tovar ponúkaný v našom internetovom obchode www.badboyshop.sk kontrolou pri prijatí tovaru aj pri balení objednávok. Prípadné reklamácie na zakúpený tovar v našom internetovom obchode vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom.

Na všetok tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim – spotrebiteľom. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na reklamácie vád tovaru, ktorý je v záručnej dobe alebo sa jedná o rozpor s kúpou zmluvou. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu poštovného v nevyhnutnej výške. V prípade neoprávnenej reklamácie zaniká kupujúcemu nárok na akúkoľvek náhradu nákladov súvisiacich s vybavením reklamácie.

Prosíme tiež o kontrolu produktov bezodkladne po prevzatí zásielky. Na neskoršie reklamácie (ak sa nejedná o výrobnú vadu) nebude braný ohľad.

Záruka sa nevzťahuje na:

  • vady vzniknuté bežným používaním – zmenou a únavou materiálu úmerne k dĺžke a frekvencii nosenia,
  • nesprávnym použitím – mechanickým poškodením,

  • nesprávnym skladovaním,

  • nesprávnou údržbou a čistením.

Záruka sa nevzťahuje na tovar, u ktorého uplynula v deň uplatnenia reklamácie záručná doba.

Postup pri reklamácii:

  • informujte nás o reklamácii e-mailom, písomne alebo prostredníctvom formulára,

  • reklamovaný tovar zašlite doporučenou zásielkou na adresu showroomu:
    Bad Boy Shop, Strážovice 205, Strážovice 696 38, Česko

  • k reklamovanému tovaru priložte kópiu dokladu o kúpe reklamovaného tovaru v našom obchode – faktúru, ktorá zároveň slúži ako záručný list, a priložte vyplnený formulár pre reklamáciu, ktorý nájdete na našom e-shope.

Vaša reklamácia bude vybavená v súlade so zákonom. Reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda od prevzatia tovaru našou spoločnosťou. V prípade dlhšej reklamácie Vás budeme bezodkladne informovať o stave reklamácie. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom.

Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol tovar v záručnej oprave. V prípade výmeny tovaru získava kupujúci novú záruku opäť v dĺžke 24 mesiacov.

Podľa charakteru vady má kupujúci – spotrebiteľ pri uplatnení záruky nasledovné práva:

  • ak ide o odstrániteľnú vadu – právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie vady, právo na výmenu vadného tovaru alebo jeho časti, ak to vzhľadom na povahu vady nie je neprimerané, a ak takýto postup nie je možný, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo odstúpiť od kúpnej zmluvy,

  • ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá bráni riadnemu užívaniu tovaru – právo na výmenu vadného tovaru alebo právo odstúpiť od kúpnej zmluvy,

  • ak ide o odstrániteľné vady vyskytujúce sa vo väčšom počte alebo opakovane a brániace riadnemu užívaniu tovaru – právo na výmenu vadného tovaru alebo právo odstúpiť od kúpnej zmluvy,

  • ak ide o iné neodstrániteľné vady a kupujúci nepožaduje výmenu tovaru, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.

Predávajúci si vyhradzuje právo ukončiť obchodný vzťah s takým kupujúcim, ktorého reklamácie sú neprimerané alebo jeho nákupy sú vyhodnotené ako špekulatívne.

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že predávaná vec je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou. V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci alebo jej opravou. Ak takýto postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

Ostatné sa primerane riadi všeobecne záväznými zákonnými ustanoveniami vyplývajúcimi najmä zo zákona č. 40/1964 Zb., Obč. zák. a č. 513/1991 Zb., Obch. zák., v znení neskorších ustanovení.

9) ĎALŠIE PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN

Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru. Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho.

Kupujúci berie na vedomie, že softvérové vybavenie a ďalšie súčasti tvoriace tento internetový obchod – ako je grafické spracovanie vrátane fotografií ponúkaného tovaru a popisov tovaru – sú chránené autorským právom. Kupujúci sa zaväzuje, že nebude vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať alebo neoprávnene používať softvérové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace webové rozhranie obchodu.

Kupujúci nie je oprávnený pri využívaní webového rozhrania obchodu používať mechanizmy, softvérové vybavenie alebo iné postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na prevádzku webového rozhrania obchodu. Webové rozhranie obchodu je možné používať len v rozsahu, ktorý nie je na úkor práv ostatných zákazníkov predávajúceho a ktorý je v súlade s jeho určením.

Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

10) MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV

V prípade, že dôjde medzi nami a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takého sporu určenej inštitúcii:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

E-mail: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.

Do EET nespadá platba prevodom na účet a platba kartou online.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 6. 3. 2025.

 

Obchodné podmienky ke stažení v .pdf